Een dag uit mijn leven

Donderdag 2 oktober 2014.
Vandaag ging mijn wekker af om 10.00 uur, ik had met mezelf afgesproken om eerst even aan school te werken, ik ben begonnen aan het vak Journalistiek schrijven, het maken van een concept voor mijn achtergrondverhaal over “Het nieuwe pinnen”. Om 12.00 uur ging ik mezelf douchen en klaarmaken. Rond 13.00 uur had ik met een vriend Jesse afgesproken op het station Etten-leur, waar we de trein hebben gepakt naar Bergen op Zoom. En ja, ik was enorm zenuwachtig toen!

IMG_7617IMG_7618IMG_7616.JPG
Aangekomen in Bergen op Zoom was het zover, mijn eerste tattoo! Een andere vriend van mij Steven die was om 10.00 uur al geweest bij de tattooshop Global Nine. Hij kon me dus al wat op de hoogte brengen hoe het bij hem was gegaan na 1,5 uur gelegen te hebben.

IMG_7623.JPG
Hij heeft laten zetten in het Indonesisch “Vergeet niet waar je vandaan komt”. Om 13.30 was het mijn beurt.

IMG_7629.JPG
Ik heb 35 minuten gelegen met gelukkig bijna geen pijn en uiteindelijk was het resultaat erg mooi. Ik ben er erg blij mee en ik hoorde ook van andere mensen dat hij heel strak is gezet, een erg goede tattooshop dus.

IMG_7640.JPG
Carpe Diem betekent in het Latijns “Pluk de dag”, het is een betekenis die erg bij mij past en daarom heb ik het ook laten zetten op mijn zij, onder mijn bh bandje. Een plek die niet zichtbaar is, wat ook niet erg is voor mijn werk later.

Toen ik om 14.30 klaar was, was het de beurt aan de vriend waar ik meegekomen was, Jesse. Hij heeft uit eindelijk 3,5 uur gelegen en het resultaat van zijn derde en laatste sessie was erg mooi.

IMG_7758.PNG
Nadat alles afgerond en betaald was zijn we terug gegaan naar het mooie Etten-Leur. Ik heb bij de apotheek gelijk Bepanthen gehaald, dit is een zalfje wat wonden snel laat genezen.

Na de apotheek ben ik naar huis gegaan en heb ik lasagne gegeten met mijn ouders en mijn zusje. Mijn zusje was erg blij want ze had net haar haren geverfd! Een paar tinten lichter.

IMG_7759

‘S avonds om 21.00 uur ben ik naar de bioscoop in Etten-Leur geweest met mijn nichtje Maud. We zijn naar de film Bloedlink geweest, een hele spannende Nederlandse film.

bloedlink1IMG_0019.PNG

Terug thuis aangekomen om 23.00 uur was het tijd om mijn nieuwe tattoo nog in te smeren met Bepathen en naar bed te gaan.

IMG_7294-0.JPG

Geef een reactie

